söndag 21 juni 2009

Röj, rivstart, mäsk, fyllekörning, läder, 50 cc och Koi! Jo nog fan blev det en Midsommar att minnas.











Bengt drog till Perstorp och jag förstår honom, här var det ett jävla liv! Jag har röjt lite och det gick bra, jag har mäskat lite och det gick bra. Sen kom Midsommarafton och den gick bra, vi skulle köra livet ur en 50 cc motorcross och det gick skitbra (mycket garv när jag satt på den) och vet ni varför? Den syntes för helvete inte! Sen drack vi mera sprit och det gick väldigt bra......Sen kommer vi till fisket, Tutti-nutti bullarna var nästan slut och jag testade Strawberry cream från Antbaits och det gick också bra. Det var fasligt var denna helgen har gått bra.. Fisket ju det gick skitbra, en läcker dam med läder dök upp vid 21-tiden, lite blek i hyn, men väldig fet och fin, precis som jag vill ha dom. Efter bara 35 minuter blev vi avbrytna av ett skrik i skummet som visade sig vara en färgad, en stenhård fight som jag vann och det var över han låg på mattan och gäspade. Ett par bilder till krim och vi släppte honom på fri fot med en varning att nästa gång då blir det säcken!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.