söndag 25 december 2016

God fortsättning!

Som synes, så hittade jag en liten skylt på nya bryggan för rörelses/funktionshindrade, bryggan stod eller rättare sagt låg på högkant  på grund av det låga vattenståndet.
Läser jag rätt, så är bryggan till för folk med problem och jag tror att det är samma regler som gäller här som i Rismåla, alla får använda bryggan, men i första hand är den till för rörelses/funktionshindrade eller?
Kanske det inte är så? Jag ligger steget före och den dagen, det står en fin karp eller gräskarp utanför bryggan och solar fläsket, så får jag ta fram kepsen och käppen och halta mig ut på bryggan och lura fisken.... man kan bli hindrad i funktionerna väldigt snabbt i min höga ålder! .....  Ha en god fortsättning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.