tisdag 31 januari 2017

Svinstia och lite ögongodis!

Mina boilies från Mistral är beställda och likaså lite hinkar för bevaringen och doftens skuld, bor jo numera i lägenhet och behöver jo inte förpesta hela huset med fina exotiska dofter, så det är avklarad och jag har även varit nere på soptippen i Linnéasjön och lagt ut lite godis till karparna och ska fortsätta med det och se om vädret håller sig såhär eller inte.
Ingen rolig syn!
Hur jag ska få bort allt skit man har släpat fram på denna fiskeplats, det får lösa sig. Jag vill dock be folk att tänka efter lite!

Jag och andra fiskare i Nybro gillar inte detta och jag personligen vill ha lite mera renlighet vid våra vatten och kunna njuta av naturen och det vill vi alla, så jag bjuder på lite goa bilder....



... och hoppas på lite skärpning runt våra vatten och jag menar då inte mina hemmavatten, detta skit med nerskräpning finns överallt, i vatten och på gator och torg och jag tycker det blir värre och värre...Tack för ordet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.