onsdag 4 januari 2023

3 x Bergström!

Man ska inte glömma, fast det är mänskligt och man ska hålla vad man lovar! jag glömde, men jag håller alltid vad jag lovar! dessa fina bilder på vännen Bergström kom någon gång under tidig höst förra året och jag lovade Henrik att dem skulle komma med på bloggen. Vad hände? Jo, jag glömde detta, men såg dem idag och då ...



.. spiller vi inget tid, utan lägger ut honom och hans fina karpar direkt, så håll till godo! Jag ska även skicka en passning till alla fruntimmer, som undrar ... Han har en kvinna vid sin sida och barn och dem hänger med ut på karpfisket och finare än så blir det inte! tack än en gång för bilderna Henrik, hälsa familjen och ha din bästa säsong under 2023! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.