torsdag 4 juli 2013

Billigt karpgodis på Lidl!

10 kilo Beef and vegetables, crunchy and tasty och allt detta för 80 spänn, det måste testas under semestern. Jag hade hört lite rykten om dessa och var tvungen att hämta 2 påsar för test, dem ska flyta lite lägre på vattenytan och det kan vara en fördel ibland, när fisken är försiktig.
Jag vet inget om dessa bitar än, det kanske expanderar väldigt fort, hälften kanske sjunker, vad vet jag och jag återkommer med mera när jag vet mera, men de bör fungera för karparna.
Inte stora, men lagom storlek, vilken krokstorlek som dessa håller uppe återstår att se, men lite färgat foam, ska nog få karparna intresserade. Det kommer mera kring dessa, kanske redan i helgen, nu ska jag jobba sista kvällen och sen är det frihet i fyra veckor framöver, Luv it!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.