söndag 21 juli 2013

Jag går och fiskar ...

... Gyllene tiders eviga sommarskröna passar bra in just nu, var värmen ligger över det mesta av landet och jag ska bege mig ut på lite fiske efter gräskarp och det blir över flera dagar. 

Vart jag hamnar är lite osäkert, men det vet ni, när jag är tillbaka i slutet av veckan eller tidigare, vi får se.
Det är dags igen för lite mer böj i spöna!
Jag hade lite planer på en resa neråt landet med Mangotsson, men lite lite grus i maskineriet gör att vi får ta igen detta fiske senare i år. Det går flera tåg och fisken är kvar, så vi hänger inte läpp för den lilla smällen, senare är dem bara större och fisket kan vara betydligt bättre än i denna värmebölja som just råder över södra Sverige. Vi ses och skitfiske på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.