tisdag 25 mars 2014

Bilder från Sportfiskemässan i Kista.



Naturtrogen karpfiskeplats, som drog många till sig.
Gäddmeteplatsen.
Bivvyvisning i fin miljö.
Effektiva riggar gjordes och visades upp.
Man har sett bättre dagar!
Bolt - riggens förklaring.
Våra kreationer under mässan.
Min arbetsplats under mässan.
Lite lugn under ett par minuter.
Micke Hjelm sålde grejer.
Bossen och Anton "Ryssen" Tsvetkov lyssnar.
Tema gäddmete med deadbaits.
Kebab - och hair - rigg för gäddan.
Jimmie Svensson svarar på frågor från ungdomarna.
Jesper Gustavsson sköte videokameran under mässan.
Karpriggar, så alla kunde se.
Jimmies Medusa - rigg med fake maggots.
Ryssen och jag spelade Willie Nelson och Kim Larsen.
Jan Ohlsson från Fisheco, man var nominerad här.
HD plock för 100 000 kronor!
Presentpaket från Abu, ett grymt kit.
Jag kommer att skriva mera om dessa tre dagar senare och även hela min resa till metebolaget och vidare till hemkomsten, en resa som började med dålig sömn redan under tisdagsnatten, sen jobb och sen vidare utan sömn mot Hallstahammer mitt i natten och därefter direkt till mässan och jobba med uppsättningen.

Tre intensiva dagar på mässan, rivningen av metetorget och montrarna och sen hem, sömnbristen satt som en hanske, men söndag morgon lade jag mig nyduschat i sängen klockan 4 på morgonen och sov som en gris till 13 och sen var det bara att gå till vanliga jobbet, men jag återkommer mera mera senare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.