tisdag 18 mars 2014

Jag känner mig hedrad!

Jag fick höra att jag hade blivit utvald bland de åtta finalister som deltar i kröningen av Sveriges bästa blogg 2013, det hände på jobbet och väl hemma såg jag detta med mina egna blå och jag känner mig verkligen hedrad över detta.

Enligt Fisheco ska man utse vinnaren på Sportfiskemässan i Kista på lördag klockan 15.45 och då får vi se vart man hamnar. Tre väldigt fina priser och äran står på spel bland oss utvalda, spännande, väldigt spännande måste jag säga.

Titta in i metebolagets monter, som kommer att bli alldeles speciellt och kika runt, prova, klämma, skaka tass med oss och framför allt ställ dina frågor under våra visningar av tillbehör och kreationer av riggar, metoder och det blir både gäddmete och karpmete för hela slanten. Vi ses och du är hjärtligt välkommen!

2 kommentarer:

  1. Fan vad gött visste du skulle gå långt Luis det var därför jag nominerade dig :) Grattis!!

    SvaraRadera
  2. Ja, tack så mycket Fredrik, vi får se hur långt det räcker. / Luis

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.