måndag 19 maj 2014

Jag hinner inte riktigt med ...

Jag bör nog ursäkta mig lite för att jag inte har varit inne och skrivit här på ett tag och det samma gäller för predatorbloggen. Jobbet tar all min tid och det kommer det att göra ett bra tag framöver.

Jag jobbar som skyddsombud på en stor avdelning och man ska byta ut det mesta av maskinparken och i detta stora projekt är jag med, samt två andra och har samtidigt mitt vanliga jobb bredvid, som måste utföras. 

Det gäller att i min ålder att haka sig fast och hålla sig framme, när företaget investerar i snabbare maskiner mm och därigenom på sikt ska minsta antalet anställda och man kan bara hoppas att man kan få vara kvar tills pensionen kommer som ett brev på posten.

Jag har inte fiskat på länge jag hinner helt enkelt inte med detta och jag har inte bloggat på länge som ni vet, men jag har besvarat alla frågor som har kommit i mejlen och det hinner jag med lite då och då och jag hoppas ni fortsätter att ställa frågor och förstår min situation just nu.

Jag har inlägg på gång angående Tiger nuts och personlig kamouflage, frågor som jag har fått via mejlen och tycker bör komma ut till er alla och svarsställarna och jag är överens om att detta skulle vara det bästa.
Mikael med en fed dansk skäller!
Mikael i Danmark ångar på med sina fina fjällkarpar och denna feta fisken var den sista i raden och jag vet att han jagar vidare efter lite speciella Targets och jag kan bara önska honom ett svensk skitfiske och ett danskt Knäk og bräk.

Tack för er förståelse, vi ses så fort jag hinner igen. Ett tips är jo att kolla runt på bloggen, med över 1700 inlägg, så hittar ni nog något intressant i er väntan på mitt nästa inlägg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.