lördag 22 november 2014

Nu kör jag tills isen stoppar mig!

Jag ska först och främst tacka för alla som har stöttat mig med sina mejl mm och jag är så tacksam för detta! Jag har även haft kontakt med de flesta gamla rävar i Nybrotrakten, de höll sig lite på avstånd och likaså jag, men inget har ändrat sig och jag ska köra på som vanligt nästa år. Det ska mera till att knäcka mig än en skildsmässa, fast det tär på krafterna!

Jag har även fått tillbaka lite av fiskesuget, det hände härom dagen var jag gick runt Linnéasjön sent på eftermiddagen och såg en kändis visa hela sin kropp på ett ställe och direkt var jag nere med lite boilies och sen har jag spridd lite godsaker och hoppas att den eller flera håller sig kvar tills jag kommer. Så vi får se framöver, min vinterkampanj har i alla fall börjat, om än i sin linda!

Ni är många som är oroliga över om jag kommer att blogga i framtiden, självklart ska ni få tips, recensioner och vad som händer, men det blir i mindre omfång än tidigare. Jag är på fötterna igen eller tillbaka bakom spöna, so to speak, so watch this space!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.