söndag 23 november 2014

Haffy är mitt mål, innan isen kommer!

Det ska verkligen bli roligt att komma igång med fisket igen, kanske inte den bästa tiden att börja på med karp, men nu är det ingen återvändå! Jag lade ut lite beten igår och likaså idag, så jag hoppas att fiskarna stannar kvar på platsen.

Jag ska bara njuta igen och hoppas.
Små crumb-bags i kombination med boilies.
Tuttis och I 40 Redboilies från Mistral, en vinnare i kalla vatten.


Jag har det mesta klart bland prylarna, men en del ska letas fram bland högarna och på tal om prylar, så finns det mycket till salu, så är det något du är intresserad av, så hör gärna av dig! Spön, rullar och luggage har jag gott om och allt, nästan, ska bort på sikt och endast det jag gillar mest ska sparas, men som sagt allt har ett pris.

Mitt mål denna vinter eller tills isen stoppar mig är att se Halftail igen, jag fick henne förra året den 29 december med vikten 12,160 kg och jag vill gärna träffa henne igen, hoppas hon tycker som jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.