lördag 1 april 2017

Jag går i väntans tider!

I väntans tider, precis som jag!
Jo, jag går i väntans tider, jag vänta tålmodigt på först karpen från Svarte göl ska smaska i sig rätt boilie och göra mig till en dansk smiley. De kommer och jag mäskar och fiskar. Jag väntar även på först karpen från Linnéahavet, var jag mäskar och fiskar lite till och från och även där finns en väntan och det är på grejer från England och från Metebolaget.

Mina paket kommer under måndagen och jag hoppas karparna kommer innan, vädret är bra och jag fattar inte riktigt vad som händer, det borde redan ha blivit fisk i dem nämnda vattnen. Men men det är mycket nya grejer på gång och jag ska recensera det mesta av det som kommer hem och det sker så fort grejerna kommer. Tills dess ha det gott och sorry Skånepågar, HV71 vinner första rundan i kväll. det börjar 15.15 på 4:an!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.