söndag 27 augusti 2017

När två blir en!

Det var stora dagen igår och vi lovade varann evigt troskap och kärlek, oavsett vad som händer i livet och det skedde på det vackra och natursköna Qarnaslätt i Nybro.
Jens Hermansson, Gunnel, lilla jag, Charlotta Hermansson och vår vigselförättare Markus Lund.
Våra vackra vittnen var gode vännen Jens Hermansson och hans fina och vackra fru Charlotta och vi ska passa på att tacka för allt fint och roligt ni hittade på, det förgyllade verkligen vår stora dag. Ska även passa på att tacka för era fina presenter, ni är otroliga!
Jag med världens bästa kvinna!
Klicken mellan oss hörs fortfarande och den kom snabbt och allt har gått snabbt och det känns så otroligt skönt.
Brudbuketten.
Vi ska även passa på att tacka Diana för dessa otroligt fina blommor hon tog fram, precis som vi ska tacka alla som har gratulerad oss och ni är många.
Min fina blomma.
Efter vår fina ceremoni drog vi söderut och hade det superfint med skumpa, öl, Whiskey och superfin mat och vi behövde verkligen komma hemifrån mitt i all flyttståhej. Tack än en gång!
Evig kärlek.
Nu är det bara att packa klart och flytta den kommande fredagen och komma på plats och sen blir det en resa ut i världen och så fort jag har tid bloggar jag och kommer med lite mera kring vårt karpfiske. Skitfiske på er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.