söndag 17 september 2017

Snart på gång igen!

Vi är så klara vi kan bli med lägenheten, lite väggar ska fixas av ägaren och det tar sin lilla tid. Så nu är det bara att klistrar ihop den stationära datorn, så jag kommer åt mina bilder och börja blogga igen ... Så snart mina vänner...

Har lite planer på att knäcka Svarte göl, som ligger 300 meter från bostaden och med en större mäskning, som dras ihop, hoppas jag komma i kontakt med dem gamla fiskarna. Dessa individer håller sig i värsta växtligheten och ska jag vara ärlig, så har ingen satsat riktigt efter dessa fiskar, men jag ska göra det och läsa av vattnet med mitt SmartCast lod för att se vart man ska koncentrera sin mäsk och placera sina riggar. Så under tiden näckrosorna ruttnar ner, ska de få veta att boilies är faktiskt mat, de har hur mycket naturlig föda, men den minskar och jag hoppas mina boilies tar över och jag får mina resultat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.