måndag 25 november 2019

Black Week och rean fortsätter hos Karpfiskebutiken!

Ja, det blir inte bättre eller billigare än så här. Passa på att komplettera det som fattas, julklapparna eller kanske lite av dem där bra-att-ha-sakerna, nu var rean pågår och du har 25 % under en hel vecka.
Black Week under hela vecka 48!

Rean fortsätter över årsskiftet!

Årets sista från ytan.
Själv hälsade jag på doktorn idag och jag fick diagnosen lunginflammation! Lite Antibiotika och dundermedicin mot hostan, så kommer detta att lösa sig och jag får väl skriva av mig lite under tiden jag blir frisk. Det finns gott om saker jag kan skriva om ex-vis om årets sista från ytan, tips, lite om sommarfisket o s v.

Helst hade jag kunnat varit ute bland spöna, men det lilla avbräcket ska inte hindra mig särskild länge. sömn och vila, ner med medicinen och så är man snart på banan igen. Skitfiske på er alla och glöm inte svarta veckan och rean!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.