tisdag 4 december 2012

Ett varningens ord.

Mr. Paisley har åkt hem, han gillade inte det svenska vädret! Jag hinner inte göra det inlägget, jag hade tänkt mig i dag, men jag vill bara påminna er alla att isen inte håller i mina trakter, den är bara 3 cm på sina ställen och snön vräker ner hela tiden och pressar upp vattnet.
Så allt är inte is, utan bara en snösörja, som är lite fryst och det håller inte. Pär testade isen igår på en lokal sjö och blev kall om klumparna direkt, så går det med McD - dieten och en tunn isskorpa och vi får tyvärr nog avvakta ett bra tag, innan isen bär oss som har pondus!

Se upp därute och ska ni ut var det kanske håller, så var två och ha isdubbarna runt halsen och ha med er en livlina, det är inte värt risken för en firres skuld"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.