söndag 2 maj 2010

Man är lite trött efter denna helg!

Jag har en god ursäkt till att det inte kom ett inlägg i går, först fiskade jag och sen var det 50 års kalas hos svägerskan, sent i säng och upp svintidigt igen för att fiska i dag. Men det var värt mödan! Jag fiskade dagtid i Rismåla göl, mest för att få bända spöna och det gick bra med 4 karpar, 2 sutare och 2 regnbågar. Jag återkommer med det under morgondagen, ska direkt i sänghalmen efter detta.
Engelska rekordbraxen med vikten 10,240 kilo, tagen på boilies. Där ligger vi efter en hel del, men vem vet kanske det dyker upp en sådan fisk i Sverige.

Avslutningsvis innan jag somnar en bild på "Gibbos" Enorma Fjällkarp från Etang la Saussaie, som jag lovade er. En lång occh vältrimmad fisk som gav en hejdundrande 40 minuters fight för Clive Gibbins, en fisk han sent ska glömma!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.