onsdag 27 juni 2012

Ont om tid igår.

Jag hade lite ont om tid igår, dels var det sent hem från jobbet, försäljning av prylar, beställning av nya och när jag väl skulle sätta mig, så kom Slynan förbi efter ett bra fiske i Rismåla och han skulle slappa i sig lite kaffe och en halv Vetelängd och så var den kvällen borta.

Men Slynan drog ett par fina fiskar och får jag bara bilderna, så hinner jag nog blogga lite under kvällen. Till er läsare som har sett utvecklingen på Svenskt mete´s forum (planket) såg hur ett vanligt debatterande kan övergå i ...ja ni vet vad jag menar och jag vill tacka alla er som via mejl har gett mig stöd och tycker jag gör ett bra arbete. Stort Tack! Ni behöver inte fundera, jag kommer att fortsätta i samma stil, oavsett vad några avundsjuka typer säger eller försöka intala er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.