måndag 31 december 2012

Gott nytt år på er alla!

Årets sista dag, är det på gott eller ont? Vad kommer att hända under 2013, blir det bättre eller sämre, många frågor som kommer att få svar under nästa år. Jag hoppas det blir lite bättre, lite skrockfull, som jag är och med 13 som lyckotal, så kanske .....
The Giant från Gigantica hittades död den 28 december och du kan läsa mer om denna tråkighet på Kordas sajt. Stress, ålder, hårt fisketryck, det finns mycket som spelar in i en fisk sista avgång!

Nog om tråkigheter! Den 1 januari 2012 hade jag exakt 120825 besökare, nu 364 dagar senare står räkneverket på 190305 besökare! Jag gör med andra ord detta bra och jag är mycket tacksam för era besök, mejl och frågor, fortsätt med det under nästa spännande säsong också, vi är till för att hjälpa varann!
Jag vill tacka er alla och önska er ett riktigt gott nytt år! See ya next year!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.