måndag 27 maj 2013

Mobilbilder på mina senaste karpar.

Inga roliga bilder från Mobilen, men vad gör man, när Nikon objektivet lägger av titt som tätt, jag har nyss idag fått ett nytt objektiv och man kan bara hoppas att det ska fungera bättre, än dem andra.

Jag har varit i en del mindre gamla dammar och fått en del fisk, jag har varit i Black pool och fått fisk och bäst av alla är Jaffadaffadoo från Linnéasjön, som ligger längst ner och den morgonen befann sig vågen hemma, men någonstans mellan 9 - 10 skulle jag tippa, hon brukar ligga där emellan.
 







Hinner inte med mera idag, ska fira min 19:e bröllopsdag med familjen, sanslöst att hon bara har stått ut, men  alla behöver en ledsagare genom livet och hon får nog en guldmedalj, den dagen man lämnar in - What a Angel!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.