tisdag 3 december 2013

Ett litet urklipp från Skuggor i gryningen.

Mitt vinterfiske har pågått i många år, jag tror jag började redan 1990 med detta, som i mångas ögon är rena rama idioti eller självplåga, men jag trivs ganska bra under dessa förhållanden som har blivit allt bättre i takt med att vi har bättre förutsättningar. 

Så här kommer ett liten avsnitt kring hur mitt vinterfiske såg ut i december - 97. Det är inte så värst mycket som har ändrats, lite bättre kläder, oljerocken är borta sedan länge och likaså dem slitna Nokiastövlarna, som byttes ut mot Skee - tex boots.










Kanske tar jag fram mera i vinter från mitt gamla manus som har legat sedan det skrevs våren 1998, det finns en hel del bra saker som står sig i dagens karpfiske. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.