tisdag 11 februari 2014

Hemma igen och tight med tid!

Nu är man hemma igen på svensk mark, efter en väldig fin och välplanerad resa till Zwollemässan i Holland och jag ska direkt passa på att tack Gräntz och Lind för en super fin resa, som jag kan rekommenderar till alla karpfreaks i Sverige!
Jag hinner inte att blogga om denna resa idag, har lite strul med holländska polisen, då jag tyvärr råkade ut för ett par ficktjuvar och ska ha en polisanmälan klar, så fort som möjligt och eventuellt få ut lite på min försäkring.

Jag kommer som utlovat att ge er det mesta kring denna resa och det kommer under veckan, så håll ut grabbar och flickor.

Jag ska passa på att ge mitt absolut största tack till Palle Sköldblom, Lennart "Brännis Brännström för att ni ställde upp med pengar, så jag klarade resten av tiden vi var där. Jag är diabetiker och behöver föda på ganska så fasta tidspunkter och det löste sig perfekt genom er gemensamma hjälp.

Ett stort tack går även till Nybrosonen Lill - Erik Petersen ( han är 1 ½ huvud längre än mig!) som bjud mig på Burger King i Tyska landet och jag ska inte glömma att tacka för kaffet på macken, den koppen satt som en handske i kylan Tony Sandström, det ska du veta! Thanx a lot to all of you guys!

Är du sugen på mera kring Zwollemässan, så ha koll på bloggen under veckan, jag har tyvärr inte tiden i dag och jag ska reda ut drygt 85 bilder med Palle, så vi inte blandar ihop det hela mellan min blogg och metemagasinet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.