torsdag 6 februari 2014

Zwolle - mässan härnäst!

Det ska bli riktigt trevligt att jobba i morgon, man slutar lite tidigare för att bli upphämtat av Sköldblom och Co och sen går resan mot Ängelholm och vidare genom Danmark och sen mot Holländska Zwolle.

17. 500 kvadratmeter med bara karpprylar, visst är det lockande och det blir nog som julafton, när vi väl är framme och det lär bli en seg dag på jobbet. Ni vet tiden står stilla, när man har något att se fram emot.

Just håller jag på att packa ner kamerautrustningen och det lilla jag ska ha med mig, vi måste jo får rum med det vi handlar på mässan i bilen. Mina planer är att utforska lite hur en del ställer ut mm och där kan man nog få lite tips och idéer till andra mässor på hemmaplan.

Jag ska filma en del på mässan och hoppas det går att lägga ut lite film på dels bloggen, men även på metemagasinet, så ni får se hur en av världens största karpmässor ser ut och självklart ska det också blir en del spännande bilder på bloggen mm.
När åker vi? Jag är klar sedan länge!
Som ni ser, så är Staffe, min mascot laddat till max och jag har lovat honom att följa med på denna resa och jag hoppas att han sköter sig, så vi kan träffa lite kändisar från karpvärlden.

Vi ses nästa gång på tisdag nästa vecka och då får vi se vad vi handlade, hur mässan såg ut och om Staffe kunde sköta sig, spännande, mycket spännande!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.