onsdag 31 augusti 2016

Karp i svart och vitt.

Än en gång var jag ute utan spö och som vanligt var det fullt med fisk överallt. Intressant det där, men jag var bara och mäskade för gräskarparna och på dem platserna såg jag inga karpar. 

Det är riktigt bra, jag vill jo att gräskarpenarna ska hitta mina Tigers före karparna och helst av allt att karparna håller sig borta under mitt fiske, en drillning av karp skrämmer bort Gräskarparna för en lång tid och det vill man inte uppleva.
Common.

The freaks stay together, the entidel crew, you look at them, they look at you.

Denna har ett svampangrepp och jag landar den gärna och behandlar denna fisk.

Sunning its back.

Lovers.

What´s up?!

F... you, we have seen you!

Finicky fish taking a small floater.
Ja bilder berättar mycket och jag har inte tid att skriva. Jag håller på att sortera ibland högarna av grejer och det ska väl ta slut någon gång och så läggs det ut på mina bloggar och ni får ha ögonen öppna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.