tisdag 20 september 2016

Riktigt bra vinterkläder som jag rekommendera dig och till ett bra pris.


Engelssons annonsering av Porjus.

Justerbara i benen.

Säkra fickor med dragkedja.

Öppna fickor och med dragkedja i byxorna.

Gylfen.

Högre ryggslut och knappar för hängslen på byxorna.

Toggles för justering av midjan på jackan.

Innerficka med dragkedja.

Justerbar krage.

Radioficka med antennhållare, inga fler mobiler i sjön!

Mobilfickan.

Kvalitetsdragkedjor från YKK överallt.

Dubbla värmefickor på jackan.

Justerbara muddar med resor på jackan.

Ryggficka för hundförare eller ska du ha franskan här under stalkingfisket.

Justerbar huva, så den inte är för stor. 

Justerbar huva, så du kan tighta den under snöstormen på isfisket.

Tvåfärgad microfiber, tyst, varmt och andas.

Extra skydd på byxbenens insida.
Förstärkning på knäna, jackan har förstärkningar på axlar och armbågar.

Jag var i behov av nya vinterkläder, de gamla har gjord sitt, camo eller inte, så efter 12 år med camo, bestämde jag mig för lite mera naturliga eller ska vi säga onaturliga? Hur som helst föll jag för detta vinterställ/plagg från Engelssons i Falkenberg 0346- 71 38 40 och jag blev inte besviken på någon punkt.
Jag har nog upplevt det mesta `han däruppe`kan slänga över oss vädermässigt och jag vet vad som krävs för att hålla sig torr och varm och här har du det för ett bra pris, jag rekommenderar det verkligen, jag har haft Gore-tex för 5000 kronor + men detta är helt klart jämförbart och till ett betydligt bättre pris, så passa på, du som fiskar, jagar eller bara är mycket ute i mother nature, det blir inte bättre!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.