måndag 31 juli 2017

Lite bilder från semestern.

Här kommer lite karpbilder rakt upp och ner och jag har ingen aning om dem ligger i rått fångstordning, ni har dock lite att vila ögonen på tills vi ses igen.

Jakten på gräskarpen fortsätter och jag såg den igen häromdagen på rätt plats, det vill säga den platsen jag mäsker och jag hoppas verkligen att få visa upp den för er, det skulle vara roligt.


Här smög en Sutare sig in, jag har hittat ett privatvatten som efter leken gav en Sutare på 3910 gram och jag tror att det kan finnas större ... inte tar man väl den största under första passet eller?



Lite nytt har satts ut i några vatten och som det ser ut just nu, så är framtiden säkrad för flera runs av fina fiskar.







Jag har halvt om halvt fått ett löfte om utplantering av gräskarp till en del kommunala vatten och som synes, så behövs det verkligen innan allt går i träde.







Dags igen snart att fiska och mina förhoppningar steg, när jag såg gräskarpen på platsen och rakt över mina tigers ... spännande verkligen! Skitfiske och en god fortsättning på sommarens fiske.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.