söndag 14 januari 2018

En liten bildkavalkad från 2017.

Jag hittade ytterligare en del gamla bilder från det gångna året och dem bjuder jag på i dag och jag tror att det räcker till ett inlägg till dem närmsta dagarna.

Det på grund av lite ont om tid för skrivande, sitter mest och tillverkar lite olika flöten för karp och gäddfiske och det tittar vi på senare när dem är klara.

Gillar inte priset på dagens flöten och något ska man jo hitta på under tiden isen bygger på tjockleken eller rent av försvinner. Håll tillgodo!
Bröd och Korda controller.

En splittrad liner.

Jaffa, denna gång lurade hon mig!

Krigare från Mudhole.

Fin kväll hos Lennart.

Linnéasjön, hösten-17.

Lång Chod-rig med Coconut.

Den riggen funkade bra.

Svarte göl.

Vinterfjäll.

Vad ska 2018 ge för utdelning?
Ja vad ska nya året ge för utdelning? Bra fråga och lite upp till en själv. Jag har insett vad jag har missat och vad som ska provas och tas upp igen och lite planer smids sakta men säkert och jag ska ge järnet lite extra denna säsong och det räcker nog ganska långt och att jag vid nästa årsskifte kan luta mig tillbaka nöjd, belåten och veta att jag har varit noga med allt och gjord mitt absolut bästa.

Ja, så får det nog bli. Bara njuta av det hela och pressa fisken till sina misstag. Skitfiske på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.