lördag 5 oktober 2019

Saber Tackle DPM Camo 5 Rod SleeveHoldall.

Letar du efter en Holdall som klara 5 eller rent av 6 tacklade spö, så har du hittat den! Den är stor och klarar ett stort antal grejer och den är riktig bra för den ringa summan av 799 kronor.

Rymligheten, utseendet och den fina utformningen, det gillar jag. Jag har gått genom sömmar och allt och det är riktigt bra. Utrymmet i denna Holdall gör det möjligt att få med sig 4 spö för fiske och även ett Feature Finder och Spod/Spombspö och när dessa är på plats, så kan du lägga ett Nash Oval Shelter över spöna och ändå stänga den längsgående dragkedjan!
799 kronor hos Karpfiskebutiken.

Bärhandtag med Carpy green neopren.

Bra justering av axelremmen.

Starka Toggles som klarar stora påfrestningar.

Kraftig vadderad Axelskydd (utsida)

Insidan mot din Axel.

Ytterfack för håvar, slings, banksticks mm

Loggan.

Längsgående fack för håvskaft, 2 får rum.

Fack för ditt Shelter, spänn kardborreremmen.

Hållare för ditt shelter.

Nästa kardborrerem för ditt shelter.

Insidan, stort och väldigt rymligt, bra skydd för dina spö.

Varje spöficka har 4 vecrolåsningar.

Dräneringshål på "Håvfickan"

Den sväljer lätt 5 tacklade spö som synes.
Jag hoppas du fick lite insyn i denna fina spöbag som med sin fina vaddering, bra dragkedjor, färg, vattentäthet och rymlighet, måste bli en storsäljare. Jag kan inte tänka mig annat och jag ska nog investera i en till för mina tacklade gäddspö.

Fundera lite på om dina spö har det bra i sin gamla Holdall, 799:- är en bra investering i en bra försäkran om att dina dyra spö är skyddade. Nästa gång tittar vi lite närmre på en pop-up matta från Korumstallet och säkerligen lite till. Skitfiske på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.